انتصاب محمد مهدي شرافت به عنوان مدير ویژه بافت فرسوده شهر یزد 



يزدفردا:بر اساس ماده 8 آیین نامه اجرائی بند "ب" تبصره (6) قانون بودجه سال 1385 کل کشور مصوب 28/12/1384 هیأت محترم وزیران ، طی حکمی از سوی شهردار یزد ، آقای مهندس محمد مهدی شرافت به عنوان مدیر ویژه بافت فرسوده شهری یزد معرفی گردید.
آقای مهندس شایق در این حکم با اشاره به سوابق اجرائی نامبرده و هماهنگی انجام شده با سازمان عمران وبهسازی شهری و میراث فرهنگی و گردشگری ، برای آقای محمد مهدی شرافت آرزوی توفیق نموده است .

مدیر بافت فرسوده شهر یزد که در حال حاضر مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان یزد نیز می باشد در دوره اول شورای اسلامی شهر یزد به عنوان شهردار و پس از آن به عنوان مشاور توسعه و عمران استاندار سابق یزد مشغول فعالیت بوده است.

گستردگی دامنه فرسودگی از یکسو و بی نظیر بودن بافت تاریخی یزد از سوی دیگر زمینه احیاء بافت را بسیار محدود و در عین حال پیچیده نموده و امید است با تعمیق هماهنگی دستگاههای مختلف اجرائی و مسئول ، بتوان در چارچوبهای خاص بافت ارزشمند شهر ، شاهد تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه کشور در خصوص بهسازی بافت های فرسوده شهری باشیم.

برابر اطلاع واصله یزد اولین شهر دارای بافت تاریخی و فرسوده است که ابلاغ مدیریت ویژه بافت در آن صادر شده و بدین سبب امید تداوم اقدامات برای بهسازی بافت در این شهر دو چندان می باشد.

منبع:روابط عمومی مسكن سازان

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا